FÖRLÅT

Hallå där! Jag hoppas att ni alla mår bra!
Ni kanske undrar varför hemsida/bloggen stått still
i några dagar nu!? Jag har nämligen blivit av med min
dator. Så det är mycket som försvunnit för mig just nu..
Men har skaffat en ny nu så nu ska jag samla ihop det jag kan
och fortsätta mitt arbete och jag gör mitt bästa för att de
bara ska drabba migoch inte er..
ska berätta för er lite vad det är som händer iallafall...


Först & främst!


i Fredags började vi med inspelningen för Whats On videon..
det kom ett fåtal människor dit, ett STOOOORT tack till dom
som kom dit och visade support! Stort tack till mina ADF grabbar,
Vocalist, Khan och Deliah var dom enda som saknades !!

men de gick fett bra vi blev typ 15-30 personer varav 7 av dom
var ADF tröjor och tshirts, Och så hade vi även Illegal och bAld
från HeartBeat Music med sina söta döttrar & och mina grabbar
Ricky och Änglalik från MaO. Tack till alla som kom som sagt!

Det finns små scener kvar att filma, det sånt jag kommer att ta
under veckans gång, förhoppningsvis är videon klar inom 2 veckor
så då kommer ni kunna hitta den här o lite här o där...





För det andra..


Så har jag spenderat mycket tid i Rap i Käften studion där jag suttit
mycket med Illegal och bAld från HeartBeat Music..
Jag har inlett ett sammarbete med dom där de ska få stå bakom
mix och mastring till min skiva..och så har jag bestämt att spela
in alla andra mina låtar där tillsammans med dom för vi har juh kul
när vi jobbar och resultatet blir bra! har spelat in No More, den är klar
ska mixas och sånt bara, och så har vi spelat in 3 grejjer till men det
håller jag hemligt tillsvidare...


de var allt för just nu.. vi hörs my friends! bara kärlek och må bäst!


Kommentarer
Postat av: mentol

uppdatera oftare !!!!

2010-09-29 @ 11:36:19
Postat av: hemlig

Heyheyhey Maffia

2010-10-11 @ 15:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0