CHOOTI & MaO LIVE

äo aslmasdml
Shoo mina kära..
Hur mår ni, jag hoppas att alla har de bra..
Imorse vare nämligen så att ja g och grabbarna
från MaO hade spelning i eskilstunas Rekarne Gymnasium...

Det var roligt även om dom flesta kidsen inte vågade släpppa
loss riktigt..Jag hade riktigt roligt den här gången, stod tillsammans
med Tobbe (Mentol) och Geoffrey (Änglalik) från MaO
och jag kan säga så mycket som att jag stoooortrivdes på scenen idag.
vi var där alla 3 för rap i käften vilket är ett hiphop projekt
som Louie har startat, så vi tänkte att vi sätter ihop våra shower istället
för att dom ska köra 2 låtar och gå ner..så vi slog ihop oss bara för idag.
Vem vet det kanske händer igen. 

Tillsvidare, enjoy och
MÅ BÄST mina kära följare och publik och glöm aldrig,
utan ER är jag INGENTING, de bara kärlek, love you guys..P2


Vems Fel?





Kommentarer
Postat av: christinaa

hööörree du ;)

vem är tjejen som sjunger

"I walked this road for far too long

I just wanna go home

I wanna go home"

något i den stilen :)



behöver den a.s.a.p ;) puss! bra jobbat!

2010-09-18 @ 14:57:57
Postat av: Chooti

hon heter laura..de du kan göra e att kontakta louie faye på facebook :) han e deras manager :)



tack tack kul att du gilla :) må bäst

2010-09-19 @ 04:53:07
URL: http://alltdittfel.se
Postat av: ch

okej, tack så mycket :)

finns den inte på youtube eller likande?

2010-09-21 @ 19:21:38
Postat av: chooti

låten menaru? jo de tror jag jag vet inte ärligt..

2010-09-22 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0