FÖRBAND ÅT LABIRYNT





Hej mina vänner..
Idag har jag varit på en tävling i eskilstuna med en massa artister
och bland dom artisterna träffade jag 2 personer som jag föll för.
Ayanda och Samboi från sthlm som också är med i rap i käften
fast för stockholm delen..Jag vann, eller jag delade första platsen
med 2 småkids som kallas för crazy mics..dom e coola!

Idag är det även spelning med Labirynt grabbarna och jag ska vara förband
med 1-2 låtar..de visar sig men det kommer bli tungt så se till'
att vara där!

bilder från idag kommer komma efter att jag kommer hem från
spelningen ikväll, det kommer även videos med livegrejjer o så..

MÅ BÄST SÅ LÄNGE och ett STORT tack till alla som kom och
supportade på tävlingen..se till att komma ikväll oxå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0