Vad Händer? Vet Du?

Jag vet knappt själv vad som händer för de är så mycket som händer just nu haha..
Bloggen är lite rörig just nu, jag försöker lära mig hur ja ska få till menyer och grejjer
så det ser ut lite mer som en hemsida, jag vill juh att ni ska ha lita att kolla på och inte
bara den här tråkiga sidan.. An2n håller på designar lite så de kommer väl något snart
förhoppningsvis.


Jag skickar fortfarande brev till artister angående min mixtape skiva, men det går segt
på den fronten lite, men jag jobbar på det!


Undertiden har jag fixat en ny studio som visssa av er har sett, och så jobbar jag
stenhårt på Chooti & Benyah skivan, de kommer bli bland de bästa jag spelat in tror jag..
Video på Vattenmelonen är på fortfarande på G ja har inte släppt de, jobbar på manus fortfarande.
Så håll ut gott folk, de kommer.


Vad händer mer? har blivit kontaktad av en booknings agent som vill träffa mej, så jag väntar
ivrigt på att han ska höra av sig till mig för de här mötet!

de va de...p2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0