Shooo!

Vill be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat bloggen
och lämnat den tråkig för er.. men jag är tillbaka med lite info
och ska försöka hålla den uppdaterad så ofta jag kan!
Jag ska skaffa mobiltbredband så jag har när jag vill haha..

Vad är de som händer?
Jag har varit på lite möten, ska inte avslöja vilka jag har träffat
men jag kan säga så mycket som att de doftar gott!
När saker och ting blir lite mer officiellt så kommer jag berätta
men ni kommer säkert märka ändå..

Har varit i studion rätt mycket och djurat med beats till skivan som
fortfarande är titel lös, ja har funderat på "storebror ser dig" men de känns
för klyschigt..Men de löser sig...

Min homegirl Melika från Duvetinte.se har fyllt år och blivit 25 och de firade
hon genom att förfesta med sina nära o kära & familj och till den träffen blev
jag bjuden..Jag hade väldigt trevligt och träffade riktigt sköna människor.. vi var
inte alls många där men dom som va där var alla riktigt sköna människor!!
Träffade en riktigt skön snubbe som kallas för Arash från DoeBoi Muzik, den här
killen kan hip hop är allt jag har att säga, vi hade intressanta diskussioner och den
här snubben vet sin grej..önskar er all lycka.. för er som inte vet vem och vilka ja snackar
om checka in www.doeboimuzik.com

här har ni lite bilder från dagen..


DuVetInte att de AlltDittFel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0