God kväll Sverige!

Idag har jag varit i och lämnat feta möbler i studion som
farsan och hans fru har gett till mig, ett STORT TACK till er
för jag tänkte dra köpa soffa på loppis för en röding men istället
de blev 1 år gamla 26.000 kronors skinnsoffa och ett asfett marmor bord...ah ha ha!!
trippel ah ha ha!!
Imorgon drar jag till Ikea med Lil C och eventuellt min bror Oorda,
ska införskaffa mig ett bord till min arbets sida av studion, till min utrustning jag har,
de vill säga monitorer, data och blaha blaha som lilla c säger..
.
Slänger upp några bilder och förmodligen någon freestyle o videoclipp
på studion så får ni se hur de blev..
.
Vad händer annars? Snackade med min homie och artist från ADF som kallas
AdoreKhan, nästa vecka kommer han till studion för att spela in första AdoreKhan/ADF låten!
Vill inte säga något om hur fett de blir och bla bla sånt får ni avgöra om de blir fett eller inte..
tillsvidare, må BÄST//Chooti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0