Chooti - Tumör [HDvideo]

sscchh..
för er som har missat videon på
www.duvetinte.se kan catcha den här och nu!
.
skivan, 1 av 5 videos som kommer att göras till skivan,
de enda ni kommer få se o höra tills skivan kommer är klar!
.
Videon är redigerad av min vän och crewmate An2n
filmad av min bror och crewmate Oorda
texten är skriven av Benyah med något inslag från mig
men de inte mkt, all ära till Benyah enligt mig!
Beat producerad av mig självklart
.
Vill hälsa tack till Melika från duvetinte.se för att
hon droppade videon exklusivt och hjälper en på vägen
Bara kärlek härifrån till dig, keep doing your thang cuz you doin it great!
.
Jallafall nog snackat..här har ni videon.
må bäst och p2//chooti
.
Chooti - Tumör
för er som inte har HD upplösning kan hitta videon på youtube, skriv bara Chooti Tumör

Kommentarer
Postat av: Ali

min hjärna bror... :)

2010-07-07 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0