Chooti Live @ Eskilstuna, Upplands-Bro & STHLM, Kungsträdgården

Hallå där...
Som ni ser är de lite saker på G, jag har varit på möten som ni också vet redan,
men vad är det som händer undrar ni kanske? Nu ska ni få veta,

Jag har varit och träffat en manager som är väldigt duktig på det han gör,
Raymond Vasseur, för er som inte känner till han kan ni kolla in
www.pvevents.eu & www.exclusiveeventsgroup.eu
Allt som gäller spelningar och så då ska in kontakta honom för han är min manager nu.

Som ni också kan se har jag en massa spelningar på gång, bor ni i någon av dessa städer
så bör ni komma kolla in dagen för det kommer bli galet överallt.



7 AUGUSTI klockan 13,30 startar jag i Årby Årbyfestivalen i Eskilstuna
se flyer nedanför för artister som medverkar på årbyfestivalen






Sen åker jag vidare mot Upplands-Bro för en spelning där samma dag,
tyvärr finns de ingen flyer ännu men artister som kommer att uppträda
i Upplands-Bro är förutom jag,  Medina, Nääk, Eboi, Frispråkaren m.m.
so be there!





Den 10 AUGUSTI
kommer jag att uppträda på Ung08 Festivalen i STHLM, Kungsträdgården
med artister som HardKandy från Konvict Muzik och Kato feat. Jon och sen självklart chooti såklart.
mer info kan ni hitta om detta på www.pvevents.euwww.exclusiveeventsgroup.eu

må bäst så länge...chooti

Kommentarer
Postat av: Cleo Zatch

Tja vart i upplands-Bro kommer du uppträda...jag bor ju i Bro...skulle gärna komma och lyssna!!!

/Cleo Zatch

2010-07-29 @ 05:35:01
Postat av: hej

skulle ni inte uppträda vid lillsjön??

2010-08-05 @ 23:59:15
Postat av: chooti

hej på dej "hej" jo de skulle vi..

2010-08-06 @ 12:21:09
URL: http://www.alltdittfel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0