Schema för kommande vecka!

Hej alla, ska berätta lite kortfattat vad som händer just nu...
nu på lördag, alltså den 7 augusti, då är de spelning som gäller FÖRST i
Eskilstuna, Årby och jag startar 13,30...



Efter de drar jag vidare till
UpplandsBro, Lillsjön, Kungsängen
där det kommer bli en fet kväll, de kommer artister som Medina, Nääk
Eboi, Mohammed Ali och sen självklart
Chooti!
alltså samma dag, lördag, den 7 augusti 





Jag har precis lagt på telefonen, blivit intervjuad av eskilstuna kuriren
och jag och den trevliga kvinnan från ekuriren har haft ett bra samtal
så för alla som bor i Eskilstuna så kan ni hitta ett reportage om Chooti
på måndag! check it out!

På måndag drar jag till sthlm, ska vara med på radio, vilken radio de avslöjar jag inte än
de får ni veta under helgen..

Och sen har vi den
största
dagen (för mig iallafall) vad är det som händer?
ni bör iallafall vara på plats!

Festival: UNG08 Festival
Plats: Kungsträdgården
Datum: 10 Augusti
Tid: 21.00
Pris: GRATIS så ta med ALLA du känner!!

för mer info om ung08 festivalen så kan in kolla in
http://www.ung08.nu/Article.aspx?Id=381


tillsvidare min kära publik, må bäst!!

Kommentarer
Postat av: R-TIN

såja bror! börja hända stuff !



2010-08-06 @ 13:08:45
Postat av: Sara

såg dig i kungsängen! Du va grym!!

2010-08-08 @ 23:31:03
URL: http://confessions.devote.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket sara! :)

2010-08-09 @ 01:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0