AlltDittFel Entertainment

Yo..Vad händer? Jag ska berätta för er..
Jag har fått mig en manager som verkligen är TUNG på sitt arbete,
och TUNG som person! Är fett glad att ja träffat honom. saker händer sakta sakta..

Inom AlltDittFel så har de blivit lite utökning, vill välkommna 2 av mina barndomsvänner
som joinat, Paynöh a.k.a. PayAttention som började göra beats för ungefär 6 månader sen,
och han är riktigt duktig!! och sen vill jag välkommna Jimmy a.k.a Vocalist som är en
bra MC/Writer, han har ett jävla flow och skriver feta rader! inom sin tid kommer ni
få höra mer från dessa 2 and i promise they wont let you down!!

7 augusti är de spelning i Eskilstuna, Årby @ Årbyfestivalen. Jag startar 13,30
och håller igång på scenen 15 minuter ungefär, efter de åker jag direkt till
Upplands-Bro och rockar vidare så alla som bor i dessa trakter dont miss this!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0