VAD GJORDE CHOOTI 2010?




2010, det var året som
jag skulle släppa en gratis mixtape
och en mixtape med dom lite kändare i swe
och jag som beatmaker. Men de var typ ingen som
hade tid att svara ens, så jag la ner de projektet
och tänkte sattsa på min tape istället.
de blev inte så heller. saker blir inte alltid som man vill de finns alltid
en massa motgångar de bara att slåss vidare..

men vad gjorde jag då?
efter att ha varit tyst i typ 4-5 år
så beslöt jag mig för att på riktigt skita
i folk och sammarbeten och bara tänka på Chooti
som artist, gick inte riktigt som jag hade tänkt mig,
de slutade med att jag teamade upp med lite
olika vilket ledde till ett helvete egentligen.
Erfarenhet, men samtidigt kaos och massa slöseri på tid.

men inte bara kaos har det varit, det här året har man skaffat
sig en nice studio med isolering för 120.000,
3 musik videos varav en av dom har ja klippt o redigerat själv,
2 feta loggor, en tung hemsida (som förtillfället e nere) och
några släppta mp3or typ som whats on, tumör and so on.
jag var med i Melika från Duvetinte.se's dokumentär film
som inte släppts än, Hade min första FETA spelning i stockholm
på kungsträdgården under UNG08 festivalen, typ 20.000+ i publik (helt galet!)
har hokkat en låt med gameboii som han producerat till mitt album
samt lite från K.J. som oxå kommer hamn på skivan.

har jag missat nått så kommer ja säkert blogga om det!
Men iallafall, här har ni lite av de jag gjorde förra året !


CHOOTI - NO MORE




LADDA NER MER LÅTAR HÄR

http://www.speedyshare.com/files/26096181/Chooti_-_No_More.mp3

http://www.speedyshare.com/files/26096182/Chooti_-_Whats_On.mp3

http://www.speedyshare.com/files/26096183/Chooti_-_Whats_On_choppednscrewed_.mp3



fortsättning följer...



Kommentarer
Postat av: fruxo

yo!

går det fortfarande beställa ADF t-shirst?

peez!

2011-01-06 @ 17:45:49
Postat av: Chooti

yes mail din adress o sånt o storlek till [email protected]

2011-01-07 @ 04:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0