GOD NATT MY FRIENDS....

Inte för att jag ska sova men..vad säger man egentligen när det
är natt så här? När man vaknar de är godmorgon, sen god eftermiddag
god kväll och sen när man sover kommer slutligen god natt..
men om jag är vaken under natten och vill säga typ god eftermiddag
fast för natten, då kan ja inte säga god natt för de säger man när man
ska sova juh? glömde dom oss nattugglor eller? wtf!? jallafall...

Var på möte tidigare idag och träffade raymond, skulle träffat louie
med men han var tvungen att tagga..Raymond berättade lite planer
och hur de ser ut kommande veckorna, de kommer bli fett inte bara
spelningsvis utan andra saker är på väg..om allt går bra så kommer 
de bli brutalt! de allt jag kan säga för tillfället om den saken..

För dom som inte vet så drog mig ur rap i käften projektet för
vissa anledningara, men efter träffar och möten så har allt löst
sig och nu är jag back in that rap i käften game again..
Jag kommer inte bara medverka som artist i rap i käften utan jag
kommer även att ha en roll som producent för handplockade artister
inom rap i käften.. Vi har redan börjat jobba och 2 beats är mer eller
mindre klara till rap i käften skivan. Time to work !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0