GOD MORGON




IGÅR
hade jag helt okej faktist. Dagen började med att jag drog och
tävla mot lite andra artister frå etuna och tog hem vinsten.
Som pris för att jag kom på första plats fick jag 2500 och köra en låt
innan Labirynt grabbarna vilket var nice då Årby
kidsen va on fire igår.

Det var riktigt kul på kvällen för dom djurade verkligen,
GALET MYCKET KÄRLEK från Chooti till ÅRBY.
Labirynt var riktigt bra igår har inte sett dom live som igår
träffade grabbarna i backstage logen och grabbarna var trevliga,
Jacco har jag träffat sen tidigare så han kände igen mej, det var kul.
Här har ni lite bilder och clips från igår

och sen vill jag tacka min homie och brotha from anotha motha
Adasme från de forna Arte Latino, som var min hypeman igår
det uppskattar jag bror!




Det här är låten som jag tävlade med, det är den nya No More
Producerad av HeartBeat Music och små touchad av mig
med ett TUNGT solo spelat av Nicklas Ek.


Och här har ni HipHop Mekaniker, min kommande singel
som jag har producerat och så..


Och så har ni slutligen Whats On som jag körde innan Labirynt





BARA KÄRLEK OCH TILL MINA DJUR!






Kommentarer
Postat av: Lenita

BRA=) hmm ska du få mig att gilla hip hop :O !! Låten du tävlade med var bra=) de andra två med =) Grattis till vinsten =) roligt!! MEN DUUU!!vad har du gjort med bloggen? så här såg den inte ut förut ju..ha det bra kram

Postat av: Chooti

strunta i bloggen jag har gjort den så bara för att de ska matcha med hemsidan om du går in på hemsidan



www.alltdittfel.se så seru bloggen där direkt :) och om man klickar på rubrik då kommer man till bloggen :) testa så kommer förstå va ja menar om du inte redan gör det :) må bäst!

2010-11-04 @ 21:04:49
URL: http://alltdittfel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0