Snart Smäller Det...

Mina möten som jag har varit på luktar bara godare och godare!
Snart ska jag avslöja vissa saker för er, om allt går som de ska då
kommer ni se Chooti överallt snart..

Idag har jag träffat melika från duvetinte.se och pato pooh som ni redan vet
vem de är, om ni inte vet så bör ni checka upp hans musik på www.patopooh.com
dom kom i samband med en presskonferans som handlade om Rap i Käften.
Ett Eskilstuna projekt som jag deltar i som startades av en väldigt vis man vid namn
Louye Faye, det är ett projekt som ger rappare en chans att visa sig här i Eskilstuna
och de finns dolda talanger om man säger så. Det kommer släppas en skiva med
dom som är duktiga nog, jag kommer även att medverka med 2 låtar till den här skivan.

Jag tror på att Rap i Käften skivan kommer bli fet då min homeboy och broder Anton a.k.a.
Illegalswe sitter bakom spakarna..detta kommer bli nice!

kommer slänga upp bilder lite senare från idag
P2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0