MUSIK, MUSIK, MUSIK & MER MUSIK!






GOD MORGON!

Hoppas ni alla har sovit gott och inte vaknat 30 gånger
under nattens gång! Jag har sovit okej trots alla
vakningar men de sånt man får ta ellerhur ?

Anyways..tänkte ja ska informera er lite om vad som händer!
Det är lite halvnya planer sådär and i will fill you in


CHOOTI/BENYAH - VEMS FEL? (album)

Som vissa av er redan vet så jobbar jag på en skiva som
är skriven av benyah för de mesta och producerad av mig.
jag har kommit en bit på vägen det finns 4 låtar färdiga nu
ska göra en 10-20 st till typ sen e de bara välja ut tracklisten
Alla låtar kommer förmodligen inte att skrivas av benyah
men det visar sig lite senare just nu har jag inte
pratat med benyah på 1 månad ungefär, jag jobbar på det jag
fått och han jobbar juh i turkiet så! men de på G illafall!


CHOOTI - ENGLISH PROJECT (album)

Som jag sa för någon dag sedan.
Det kommer att bli en cd från mig på Engelska,
då jag själv anser att ja e mycket bättre på det engelska språket!
jag har inte bestämt mej hur många låtar det ska bli
men det ska bli ett album iallafall med minst 15 låtar.
finns 1 låt som är 100 % färdig som jag tror
får en plats på skivan men de kommer
att släppas exklusivt den här låten, som jag gjorde med
tumör ungefär. Det kommer vara lite olika 
producenter på den här skivan b.l.a. GameBoii som
producerat åt patopooh och adamtensta m.m.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0