VIDEOS 2010



Av någon anledning så
har jag gjort min första video sommaren 2010.
Man tycker juh att de borde kommit
redan när vi gjorde skiiter i entertainment o allt de där.
anyways, här har ni Videos från 2010 jag har gjort.



EN BLATTES IDEOLOGI

Detta är min första video, en låt som ja skrev 2004 och
producerade 2004, men släpptes inte förrns 2010.
redigerad och filmad av: an2n för eternal





TUMÖR

Video nummer 2
en låt från kommande skiva som är
ett sammarbeta mellan mig och Benyah/McBarva
den här videon visades även exclusivt på Duvetinte.se





WHATS ON

en video som gjordes på snabbt tid, de första videon jag själv klipper o redigerar.





fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0