CHOOTI??




Shoo!

Vart tog jag vägen? varför har de varit så tyst på sidan?
I will tell u... LikeMike's modem gick sönder så
därför har de gått segt med att få upp videos och shoppen
på hemsidan..Tshirt försäljningen har gått mycket än vad jag trodde
det skulle gå, så jag har haft typ varjedag med de och göra
i stort sett! but i dont mind de bara kul att folk
visar sånt stort intresse! vid nästa leverans kommer de
lite svarta tshirts också och nå nya designer så det
blir nice! ni kommer ha lite att välja på

Jag har även varit i studion typ hela veckan och jobbat!
först har jag varit i rap i käften studion där
det är massa som händer men de för snurrigt att gå in på..
hur somhelst, har spelat in en låt på en beat GameBoii producerat
som är på engelska och får se om de blir singel eller nått på den
men så fort allt e klarmixat o bla bla så ska får
ni veta mer vad som händer med den låten.

Jag har även jobbat på Chooti/Benyah skivan i min egen
studio och det kommer ta sin tid för jag vill göra den
här skivan PERFEKT! de finns 3 färdiga låtar till skivan änsålänge
och nummer 4 e på väg. 1984 heter den och kommer nog bli
den fetaste på skivan enligt mig iallafall!
det här ska bli den fetaste skiva som släppts från hiphop sverige det år
de släpps, vänta bara ska ni få se :)

Jag ska även göra en skiva på
engelska har ja bestämt då jag själv tycker att jag är
bättre på engelska. Gameboii låten lär hamna på den skivan
skulle jag tro..jag vet inte än de visar sig vad
rap i käften har tänkt sig..

Jag har suttit jävligt mycket framför Ps3 också
därför jag varit oaktiv på internet :P
ibland förtjänar man paus gör man inte?:P haha

ska släppa en ny låt till er närsomhelst, försöker få den att
bli en video så ni har nått roligare att kolla på än att bara
lyssna så de e därför de tar tid..må bäst så länge
så hörs vi! bara kärlek






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0