Video Inspelning Klart!!

w'suup!
vad har chooti gjort idag ? låt mig berätta till för er !
Idag har jag varit ute och filmat till Tumör och jag kan säga att de kommer
bli riktit nice!! Videon kommer att släppas exklusivt under veckan hos Melika
DuVetInte så håll ögonen öppna!
.
Jag har även träffat min vän Fred a.k.a. Fred Alert som också är en grym
Mc och Producent! Fred kommer även att medverka på en mixtape som
jag små jobbar med. Som ni redan vet så håller jag på att försöker samla
dom större artisterna från sverige till mixtapen jag jobbar på, Men jag har även
en "underground" mixtape som jag vill släppa också, hur som helst, den kommer
med tiden.
.
Träffade grabbarna på vägen till studion så
jag stannade en stund, Paynöh började pumpa beats och som
vanligt blev de freestyle och solen gjorde en bara på bättre humör!!
.
Efter allt de här har jag äntligen kommit till min studio! Jag kan säga så mycket som
att jag har börjat producera till nästa låt till Chooti & Benyah mixtapen som fortfarande
är namnlös, men de löser sig väl. Detta kommer bli djurigt det är allt jag har att säga.
.
håll er uppdaterade och MÅ BÄST//chooti
.
.
.

en vers med Fred Alert från mixtapen!

Kommentarer
Postat av: Pay Attention

Haha slutet ;)

2010-07-11 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0