Vad händer!?

Gott folk, vad händer och vad händer inte?
jag ska berätta lite för er!
jag sitter dagligen i studion och producerar till mixtapen,
har fått ihop ett antal beats men jag är inte tillräckligt nöjd än.
jag har mer eller mindre fått med 2 svenska hiphop legender till
mixtapen och totalt har jag 4 artister till tapen.
.
Jag håller på att skriva klart manus för "Vattenmelonen" videon och de kommer bli
tuuungt. fick massa sjyssta ideer från mirlinda som ja kommer att använda.
åker till sthlm för att börja filma lite imorgon!
.
Har börjat smygarbeta på en ny mixtape skiva som ni får höra mer om senare.
De ni får veta nu är jallafall att Benyah/McBarva och jag har hookat till den här skivan.
Det kommer bli ett samarbete där Benyah kommer att sköta minst 95% av texterna
& jag håller mig till beatsen. Så med andra ord, de kommer att bli en 8-10 spårig mixtape
med texter skrivna av Benyah, beats av mig, och allt kommer förmodligen att framföras av mig,
Första låten till skivan är färdig och har titeln Tumör och väntas bara på att få spela in,
För er som undrar vad som hände med Benyah, han har flyttat till Turkiet, bor nu där med
sin fru som han nyligen gift sig med. Han skriver böcker och jobbar som lärare, Så nu vet
ni varför Benyah/McBarva "försvann"
.
I måndags var melika här från duvetinte bloggen och filmade mig för
sin dokumentär en resa genom hiphop sverige och de gick fint måste ja säga,
va lite ofokuserad första timmen men sen kom ja igång.
.
Vad händer mer? håll er uppdaterade så vet ni!
tänker avsluta mitt inlägg med en freestyle jag spelade in igår för ja dog av tråkighet i bilen igår..
må bäst o p2
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0