Tack för dagen M&M

shoo!
idag har jag gjort en hel del, Melika och hennes assistent Mirlinda
från duvetinte bloggen varit och hälsat på. För dom som inte vet
så håller hon på med en dokumentär film om hiphop i sverige där
både kända och okända artister medverkar. nu råkar jag vara en
av dom okända artisterna, så de är vad vi har filmat till..mina bröder
gimi och martir medverkar även på denna film och idag har vi haft fett nice
de blev candy, jordgubbar, glass, rap freestyles haha you name it!
vill tacka mina girls Melika och Mirlinda för en klockren dag och jag önskar
ALL lycka till er med allt ni gör.
för er som inte vet
checka in http://duvetintee.blogg.se !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0