Gratis Mixtape på väg!

saker händer nu!
har suttit i studion senaste 3 veckorna och djurat beats
nästan 24/7, har skickat mail till massa artister som ni gott o väl
känner till från den svenska hiphop scenen, bara invänta svar nu!
min plan är att producera en mixtape som blir gratis för er alla där ute och
har fått svar från 2 av dom. ska inte säga vilka än men de kommer..
en av svaren är någon som ALLA 100% känner till, jag lovar er att
jag ska göra allt i min makt för att få med så många artister som möjligt
på den här mixtapen..kommer inte ge mej tills jag har minst 10 låtar !!
får se om man kanske till och med får till en video på någon låt.
men det är önsketänkande just nu bara. först gotta catch them artist's!
.
för övrigt, håller på att skriva klart manus för Whats On videon
som förmodligen börjar filmas nästa vecka.
må bäst, P2// chooti
.
en freestyle från förra året som ni kanske missat på youtuben...p2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0