Bidra för en god gärning!!

Melika från Duvetinte.se som driver sveriges största och mest
eftertraktade hiphop blogg skriver i sin blogg idag, och eftersom jag
gillar de hon gör så tänkte ja posta upp de hon skrivit här..
.
.
Den 21 Juni påbörjar vi våran resa.
Det vi tänkt att göra är att åka iväg på en resa genom södra Sverige
för att slutföra hela dokumentären och det ska vi göra på 9 dagar!
Men jag insåg något, att våran resa kanske inte blir i 9 dagar
utan det kanske bli mindre! Jag har redan lagt ut 20 tusen kr på
denna dokumentär eftersom jag började filma 1 Mars. Har redan besökt 4 städer, 5 med sthlm.
Jag kan inte lägga ut 11 tusen kr till för att slutföra dokumentären eftersom
jag är en student som inte tjänar någon på denna blogg! Jag behöver verkligen eran hjälp!
vi skapade ett konto så att människor kan vara med och bidra något!
Vi har samlat ihop 3650 kr och behöver minst 5000 kr innan Söndag för att
kunna påbörja våran resa.. 18 orter ska vi till men just nu är det 4 ställen
vi verkligen kommer att åka till och det är Eskilstuna - Göteborg - Malmö och Värnamo!
Det är människor från dom orterna som verkligen har hjälpt oss..
Jag får mail om att människor vill synas i min dokumentär, människor vill synas i min blogg..
nu har ni chansen att verkligen ge något tillbax. Bidra med något
så vi verkligen kan få svensk hip hop att växa!
.
Summan som ni bidrar med är upp till er, jag blir glad om ni ger 1, 5, 10 eller 20 kr! allt hjälper!
.
.
nordea konto
Kontonr: 3257 2272660

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0