God Morgon Sverige!!

Eller god eftermiddag kanske ? haha blev en lång natt igår..
Vad har jag gjort? Festat? Nej för det suger i den här staden!
Sen beror de på vilka man är med också, men för de mesta
och oftast så suger det!!
Jag har suttit och spelat Call Of Duty: Modern Warfare 2 till PS3..
Brukar inte spela såna här spel men fan COD:MW2 är juh yber!! haha!!
Chooti gillar spela Tvspel när han inte gör musik..
Har du PS3 och COD:MW2 och tror du kan klippa mig på de,  BRING IT! haha..
mitt playstation id är inget annat än chooti..
.
.
Idag blir de databord och sånt till min arbetsstation, det ska bli otroligt kul
att få klart studion äntligen, finns inget bättre!
slänger upp lite bilder senare på de, tills dess...
.
may the force be with you // chooti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0