NY LÅT | CHOOTI - NO MORE

Shoo!
Det har varit lite dött på bloggen,
som vanligt, ber om ursäkt för den här tystnaden
har bråkat med hjärnspöken och skrivit nya låtar för fullt
så im on! har skaffat en Mac, så ska börja arbeta med logic nu
saker kommer gå snabbare hädanefter! ni ska inte få vänta som ni har
gjort det lovar jag er, anyways..

No More
en låt som jag gjorde för typ 1 år sedan
fanns en verision som va på youtube ett tag
men pågrund av bla bla bla så tog jag bort
den, har gjort en ny nu, en MYCKET bättre
men de upp till er att avgöra, så här har ni. en låt som var
tänkt att vara med  på mitt engelska skivsläpp, men ni får den nu
istället så har ni nått nytt att lyssna på.

producerad och mixad/mastrat av Heartbeat Music
med en liten touch av chooti piano
och en skriven text av mig så klart.
here u go

ladda ner låten här
http://www.alltdittfel.se/Chooti_-_No_More.mp3
(högerklicka ta spara som)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0