Hjälp Mig!

Shoo..hoppas ni mår bra, själv är jag nyvaken!Jag vill börja med att säga till er som tror att ja släppt den svenska 
skivan jag jobbade på, its still on!  och den har även fått en titel nu.
skivan kommer att heta Vems Fel? och kommer att innehålla ungefär
8-10 spår producerade av mig (chooti) och skrivna utav Benyah

för alla er med ansiktsbok (facebook)  sprid gärna den här länken
och hjälp mig på vägen upp! detta är en länk till min FB grupp

http://www.facebook.com/group.php?gid=151662863063&ref=ts

SPRID





idag drar jag till mina kära vänner Anton (illegal) och Ivan (bald) som tillsammans bildar
Heartbeat Records, och dit ska jag idag och spela in en Ordentlig verision
på HipHop Mekaniker, beatet har dom mastrat så nu ska de spelas in o bli nått inshallah.


må bäst mina kära följare, hoppas vi ses snart igen och alla stockholmare glöm inte
29 aug  rålisparken, be there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0